Odstąpienie od Umowy:

W przypadku dokonania zakupu niezwiązanego z działalnością gospodarczą lub zawodową, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy na podstawie art. 27 Ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. Masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od momentu wydania rzeczy, bez konieczności podawania przyczyny i ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów opisanych w art. 33 i art. 34 Ustawy o Prawach Konsumenta.

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, zaloguj się na swoje konto w sklepie internetowym, wybierz zwracane produkty w sekcji szczegółów zamówienia, a następnie kliknij przycisk "ŻĄDANIE ZWROTU". Przygotowaną paczkę z produktami oraz wypełniony formularz zwrotu prosimy wysłać na adres:

     EMKAOL KONRAD OLSZEWSKI
     Jarzębinowa 8
     96-300 Żyrardów

Formularz zwrotu można pobrać po zalogowaniu się w sekcji "Zwroty Produktów".

Jeśli złożyłeś zamówienie jako gość (bez zakładania konta), skontaktuj się z nami poprzez adres e-mail: kontakt@kapciolandia.pl i podaj numer zamówienia.

Przy zwrocie produktów, koszty przesyłki ponosi konsument. Przesyłki płatne przy odbiorze zostaną odesłane.

Procedura Reklamacji:

W razie potrzeby, możesz złożyć reklamację dotyczącą zawartej umowy poprzez e-mail kontakt@kapciolandia.pl lub w formie pisemnej na adres:

     EMKAOL KONRAD OLSZEWSKI
     Jarzębinowa 8
     96-300 Żyrardów

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

  • Twoje imię, nazwisko, adres, adres e-mail,
  • datę zawarcia umowy będącej podstawą reklamacji,
  • przedmiot reklamacji oraz Twoje żądanie,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  • w przypadku produktu uszkodzonego - załączone zdjęcie ukazujące uszkodzenie.

Jeśli jakieś dane lub informacje w reklamacji wymagają uzupełnienia, Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania brakujących informacji.

Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od momentu jej poprawnego złożenia.

Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na podany przez Ciebie adres e-mail lub pocztą tradycyjną.

Zwracamy się z uprzejmą prośbą, abyś przed odesłaniem reklamowanych produktów skonsultował się z naszym działem reklamacji poprzez wiadomość na adres: kontakt@kapciolandia.pl.

Przy reklamacji produktów, koszty przesyłki ponosi konsument. Przesyłki płatne przy odbiorze zostaną odesłane.